CRM
CRM Müşteri ilişkileri yönetimi programları işletmeler için model oluşturmaktadır. İşletmelerin mevcut müşterilerini korumaları, gelecekte müşteri sadakati oluşturmaları açısından müşteri beğenilerine uygun şekilde hareket edebilecekleri yazılımlar ile müşteri bilgilerini kayıt altında tutarak işletme davranışlarını geliştirmeye müşteri ilişkileri yönetimi denilir. Satış programı, Pazarlama programı, Müşteri servisleri programı ve teknik destek programı kısımları müşteri ilişkilerinin temel yapısını oluşturur.

EntegreTicaret'in Avantajları
Nihai ve Müthiş Deneyime Katılın
- Gerçek Zamanlı Veri
- Sürekli Yeni ve Güncel
- Yönetilebilir Alanlar
- 7/24 Saat Erişim
- Tüm Tarayıcılarla Uyumlu
- Kullanıcı Dostu Arayüz
- Hızlı Arama Motoru
- Hızlı Sipariş
Sıkça Sorulan Sorular
Tercih eden bazı müşteriler


